۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور چاپ

من؟ سالار عقیلی، عاشق میهن!

من؟ سالار عقیلی، عاشق میهن!

اقتصاد میهن: پای حاشیه ها فقط به کنسرت سالار عقیلی باز نشده بود، که باز شد. آن هم وقتی فرزانه کابلی که خیلی ها او را با نقش علی کوچولو به خاطر می آورند، در کنسرت ۳۰ مرداد سالار عقیلی در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه آمد و برنامه اجرا کرد.

حاشیه ها شدت گرفت وقتی کیهان نوشت: «یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر (فرزانه کابلی)که سال هاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد! آقای خواننده سال ها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی - بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهاد های فرهنگی و امنیتی روبه رو شد، اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می داند و نه قدردان خوبی است!»

پس از آن سالار عقیلی هم ساکت نماند و در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «من سالار عقیلی هستم. من عاشق وطنم هستم. من عاشق مردمان میهنم هستم. همواره با عشق به وطنم خوانده ام. همیشه به قوانین کشورم احترام گذاشته ام. طبق رسم معمول، همانند تمامی همکارانم، اگر هر یک از هنرمندان به کنسرت من تشریف بیاورند؛ با ذکر نام به ایشان ادای احترام می کنم. اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی کذب محض است. از هم وطنانِ عزیز و رسانه های محترمی که طی ۲۵ سال فعالیت هنری ام، همواره درکنار من بوده اند استدعا دارم اگر دوباره شایعه ای پیرامون سالار عقیلی تولید شد، قبل از انتشار آن از صحت خبر اطمینان حاصل نمایید». کاربران هم در واکنش به این پُست و شایعاتی که بود، واکنش نشان دادند. کاربری با کنایه نوشت: «واقعا شرم آور است که به جای استقبال شورانگیز از همچنین حرکت بسیار ارزنده، مردم کشور سخنانی از این دست را از رسانه ها رد و بدل می کنند». کاربری دیگر هم با حساب اینستاگرامی هانیه نوشت: «خوبه ما تو کنسرت بودیم. چه دروغ محضی ! خانم کابلی رهبر بودند و ابدا حرکات موزونی از ایشان ما ندیدیم».

کاربری هم با تحسین فعالیت های چندین ساله عقیلی در راستای گسترش آهنگ های ملی و میهنی اش نوشت: «وطن پرستی و ادب و تواضع شما مقابل قانون همیشه قابل ستایش بوده و خواهد بود». یکی دیگر از هواداران عقیلی هم نوشت: «موسیقی فاخر ایرانی راهی برای شایعه و اکاذب نداره که نداره ».

کاربری دیگری فارغ از حاشیه ها نوشت: «نصف کامنت های اینستاگرام این بود: علی کوچولو کیه؟ خدایا ما کی انقد پیر شدیم؟» کاربری هم فیلمی را منتشر کرد که در آن فقط عقیلی از حضور کابلی تشکر کرد و نوشت: «من خودم در کنسرت ۳۰ مرداد بودم. خانم کابلی بین تماشاچی ها حضور داشتند و توسط استاد عقیلی فقط معرفی شدن». کاربری هم نوشت: «تناقض قوانین یعنی حرکات زیبای فرزانه کابلی در کنسرت عقیلی و دستگیری ۵۲ نفر در یک مهمانی خصوصی»

کاربری دیگر برای عقیلی نوشت: «نصف آهنگ های شما مربوط به کشور است و ما همه می دونیم خون ایران تو رگ های شماست». کاربری هم با کنایه بیتی از گلستان سعدی را نوشت: «سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند، قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».

تهمینه انصاری

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها