۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت چاپ
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

تمام مساجد کشور از سه‌شنبه باز می‌شوند

تمام مساجد کشور از سه‌شنبه باز می‌شوند

اقتصاد میهن: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از بازگشایی تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ار روز از سه‌شنبه خبر داد.

حجت الاسلام قمی گفت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند. حجت الاسلام قمی، اظهار داشت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم متدین کشورمان و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در پی تذکار رهبر معظم انقلاب و برای برپا شدن مجالس شب‌های قدر و درپی گفت‌وگوی تکمیلی امروز بنده با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت؛ راهکارهای عملی بازگشایی مساجد و دیگر اماکن مقدس و مذهبی کشور مطرح شد.

حجت الاسلام قمی گفت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند. وی افزود: موضوع بازگشایی مساجد کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در گفت و گوها با مسئولان بهداشتی به ویژه وزیر بهداشت عنوان شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها