کد خبر : 100056 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۳ ارديبهشت
یزدان‌دوست مطرح کرد توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال، ۳ اصل کلیدی بیمه ملت اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت بیمه ملت با تأکید بر توجه به ارزش‌های سازمانی، دستیابی به اهداف استراتژیک و ایجاد فضای مناسب برای تحول دیجیتال ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.
توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال، ۳ اصل کلیدی  بیمه ملت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب این شرکت در شیراز، به تشریح عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: با وجود برخی چالش‌ها، به بسیاری از اهداف ترسیم شده در سال گذشته دست یافته‌ایم.وی در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار بیمه ملت، از تدوین برنامه‌ای جامع در این راستا خبر داد.مدیرعامل شرکت بیمه ملت، بر سودآوری، تعامل با شبکه فروش و پیشرفت خدمات در حوزه‌های فنی به عنوان اولویت‌های اصلی این شرکت تاکید کرد.وی در ادامه با تاکید بر ضرورت سودآوری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت، تصریح کرد: جذب پرتفوی به هر قیمتی مدنظرمان نیست و باید با تمرکز بر سودآوری، به نفع تمامی ذی‌نفعان شرکت عمل کنیم.یزدان‌دوست در خصوص تعامل با شبکه فروش خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ باید تعامل سازنده‌ای با شبکه فروش برقرار شود و به دغدغه‌های نمایندگان و کارگزاران توجه ویژه‌ای صورت گیرد. این امر با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و ارتباط مستمر با شبکه فروش قابل تحقق خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت همچنین به اهمیت پروژه کامتینای این شرکت در جزیره کیش برای تمامی ذی‌ی‌نفعان شرکت اشاره کرد و گفت: در سال جدید شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این پروژه خواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا این پروژه به نفع ذینفعان شرکت به سرانجام برسد.وی در خصوص برنامه‌های شرکت در حوزه‌های فنی و آی‌‌تی نیز اظهار داشت: در حوزه‌های فنی و نرم‌افزاری پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این امر به رفع بسیاری از دغدغه‌ها در زمینه صدور بیمه‌نامه‌ها بالاخص به صورت آنلاین بیانجامد و با تداوم این پیشرفت‌ها، شاهد افزایش رضایت مشتریان از خدمات شرکت باشیم. یزدان‌دوست در ادامه به تشریح ۳ موضوع کلیدی در برنامه‌های آتی شرکت پرداخت و اضافه کرد: اولین اصل تاکید و توجه بر ارزش‌های سازمانی است. در این اصل، شفافیت در همه عرصه‌ها، ایفای تعهدات، چابک‌سازی فرایندهای عملیاتی، صداقت و احترام مورد تاکید است.مدیرعامل بیمه ملت با بیان اینکه پایبندی به این ارزش‌ها به پویایی هر سازمانی کمک می‌کند، گفت: با همین ارزش‌ها قطعاً می‌توان بیمه‌گزاران را حفظ کرد. صداقت و شفافیت سرلوحه همه امور است و می‌تواند تک تک ذی‌نفعان شرکت را بهره‌مند کند.

وی دومین اصل را دستیابی به اهداف استراتژیک عنوان کرد و افزود: توسعه فروش، ایجاد نظام راهبردی پایش عملکردی، ارتقای نظام مالی، سرمایه‌گذاری، توسعه سیستم منابع انسانی و توسعه فناوری از مهمترین رویکردها در این اصل است.یزدان‌دوست در خصوص اهمیت توسعه فناوری در آینده شرکت، گفت: امیدوارم با همه زحماتی که در معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری کشیده می‌شود، این ارتقا با همت همه بخش‌های شرکت محقق شود.مدیرعامل شرکت بیمه ملت سومین اصل را  تمرکز بر مشتری‌مداری، سودآوری، مدیریت ریسک و خرده فروشی دانست و ابراز کرد: امیدوارم در همایش بعدی تک تک شعب جزو بهترین‌ها حداقل در یکی از این بخش‌ها باشند و صد البته شعب می‌توانند در چند حوزه، عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.وی گفت: امیدوارم با تلاش جمعی نه تنها برای تحقق پرتفوی ۱۰ همتی، بلکه برای انسجام داخلی، سودآوری شرکت و رضایت ذی‌نفعان به آنچه که برنامه‌ریزی شده است، عمل شود تا به همه اهداف ترسیم شده در برنامه استراتژیک افق ۱۴۰۵ دست یابیم.یزدان‌دوست در ادامه با اشاره به ظرفیت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نماینده فعال شرکت در سراسر کشور، خواستار همدلی و همکاری بیشتر با شبکه فروش برای پیشبرد اهداف شرکت شد.وی در پایان اظهار امیدواری کرد بیمه ملت بتواند به قله‌های رفیع‌تری در صنعت بیمه دست یابد.