۱۴۰۲ دوشنبه ۳۰ بهمن چاپ
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران :

متراژ فیبرنوری مخابرات از مرز ۱۹۵ هزار کیلومتر گذشت

متراژ فیبرنوری مخابرات از مرز ۱۹۵ هزار کیلومتر گذشت

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: در حال حاضر میزان متراژ فیبرنوری ما از مرز ۱۹۵هزار کیلومتر گذشت و ان‌شاالله تا پایان سال مرز ۲۰۰ هزار کیلومتر را پشت سر می‌گذاریم و با ۲۰۰ هزار کیلومتر وارد سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن مجید سلطانی ، درباره آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری در کشور اظهار کرد: درحال حاضر تعداد FATهایی که نصب کردیم تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ هزار FAT عبور می‌کند و با این تعداد سال آینده را شروع می‌کنیم.وی ادامه داد: تعداد مشترکین فیبرنوری که تاکنون در حال بهره‌برداری هستند، اعم از تجاری، خانگی و صنعتی از ۳۰۰ هزار مشترک فیبر نوری را رد کرده‌ایم و با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات، این واگذاری‌ها در حال سیر تصاعدی است.  سلطانی درباره تخریب دستگاه‌های فیبر نوری سایر اپراتورها توسط شرکت مخابرات ایران گفت: اصلا چنین موضوعی وجود ندارد. موضوع تخریب در شبکه‌ها امر عادی است و اتفاقا بیشترین تخریب بر روی شبکه‌های ما انجام می‌شود. اگر هر اپراتور محور بگیرد و براساس آن فعالیت کند؛ مخابرات همانند گذشته با آنها همکاری خواهد داشت. بنابراین از حدود ۱۵ سال گذشته مخابرات بستر خود را با کم ترین قیمت در اختیار اپراتورهای خصوصی گذاشته و آنها هم در حال ارایه سرویس خود هستند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها