۱۴۰۲ دوشنبه ۱۴ اسفند چاپ
برای تحقق افزایش سرمایه؛

بیمه سرمد، ۴۰۱ میلیون سهمش را پذیره نویسی عمومی می کند

بیمه سرمد، ۴۰۱ میلیون سهمش را پذیره نویسی عمومی می کند

اقتصاد میهن: شرکت بیمه سرمد با هدف تحقق افزایش سرمایه تصویب شده در مجمع فوق العاده، بیش از 401 میلیون سهم یکهزار ریالی خود را پذیره نویسی عمومی می کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سرمد در روز ۸ مهرماه امسال، سرمایه این شرکت از مبلغ ۶,۷۶۱,۵۵۳ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۹۹۹,۹۹۹ میلیون ریال  افزایش یافت.بر اساس این گزارش، تعداد ۲,۸۳۷,۲۷۵,۲۰۸  سهم بیمه سرمد به عنوان حق تقدم از سوی سهامداران فعلی استفاده شده و با توجه به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، تعداد ۴۰۱,۱۷۱,۷۳۰  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود.بر اساس اعلام وسرمد، مهلت پذیره نویسی عمومی از امروز ۱۴ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری خواهد بود و متقاضیان می توانند برای استفاده از این حق تقدم، وجوه خود را به شماره حساب  ۰۲۱۸۳۲۵۳۹۱۰۰۱ نزد بانک صادرات ايران شعبه کهريزک واریز کنند.بر این اساس، شرکت بیمه سرمد با نماد وسرمد به عنوان یک شرکت بیمه خصوصی در بازار سرمایه کشور فعال است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها