۱۴۰۲ دوشنبه ۱۴ اسفند چاپ

اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی فوق‌العاده به تصویب رسید

اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی فوق‌العاده به تصویب رسید

اقتصاد میهن: مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه پاسارگاد با موضوع تصویب اساسنامه جدید این شرکت مطابق با نمونه ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور اکثریت ۸۸.۶۸ درصدی سهامداران برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، این مجمع در محل سالن اجتماعات دانشگاه خاتم و با حضور آقایان معصوم ضمیری به عنوان رئیس مجمع، دکتر وحید باقری و علی اکبر امین تفرشی به عنوان ناظر ، حمید احمدزاده کاشانی به عنوان منشی مجمع و همچنین نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، با دستور جلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت برگزار شد.سهامداران پس از قرائت تغییرات اساسنامه توسط سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی شرکت، موافقت خود را با انطباق اساسنامه بیمه پاسارگاد با نمونه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغی طی نامه شماره ۱۸۳۹۱۶ /۶۰۰/ ۱۴۰۲مورخ ۱۰/۱۳/ ۱۴۰۲ اعلام و آن را به تصویب رساندند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها