۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر چاپ
با حضور وزير صمت انجام شد؛

تجليل از شرکت فولاد سفيددشت به عنوان صنعتگر نمونه استان

تجليل از شرکت فولاد سفيددشت به عنوان صنعتگر نمونه استان

اقتصاد میهن: در آئيني که با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت در محل اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان چهارمحال و بختياري برگزار شد، از شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري به عنوان صنعتگر برتر استان تقدير به عمل آمد.

به گزارش اقتصاد میهن، اين مراسم هرساله به همت سازمان صمت و اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان چهارمحال و بختياري به منظور تجليل از صادرکنندگان، صنعتگران، توليدکنندگان و معدنکاران نمونه استان برگزار مي شود که شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري براي هفتمين بار موفق به کسب اين عنوان در اين رويداد استاني گرديد.گفتني است، شرکت فولاد سفيددشت به عنوان بزرگ ترين واحد صنعتي فولادي استان مشتمل بر دو واحد آهن سازي، فولادسازي و ريخته گري است که واحد آهن سازي آن در آستانه هفتمين سال بهره برداري با توليد بيش از ۴ ميليون و ۹۰۰ هزار تن آهن اسفنجي بوده و موفق به دستيابي به ظرفيت توليد نامي در سه سال متوالي ۱۳۹۹ ،۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گرديده است و به عنوان پيشتاز توليد در بين طرح هاي ملي فولادي شناخته مي شود و واحد فولادسازي و ريخته گري آن نيز تا پايان سال ۱۴۰۲ به  بهره برداري خواهد رسيد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها