۱۴۰۰ سه شنبه ۳۰ آذر چاپ

اعلام آمادگی فولاد هرمزگان برای بومی سازی نیازهای صنایع دریایی

اعلام آمادگی فولاد هرمزگان برای بومی سازی نیازهای صنایع دریایی

اقتصاد میهن: دکتر عطاالله معروفخانی در دیدار با امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی دریایی را تأمین کننده امنیت منطقه و سایه این امنیت را ضامن فعالیت تلاشگران و صنعتگران در جبهه اقتصادی خواند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه همکاری دوجانبه خوبی بین صنایع دریایی و صنعت فولاد کشور بر قرار است اظهار داشت : فولاد هرمزگان قادر به تولید فولاد های با استحکام بالا می باشد و هم اکنون نیز بخشی از گریدهای مورد نیاز صنایع دریایی را تامین می کند . وی با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی و پیشرفتی که در صنایع فولادی ایجاد شده گفت : ما دارای پیشرفته ترین خط تولید تختال هستیم و با کیفیت ترین محصول فولادی را تولید می کنیم و می توانیم نیاز های مورد نیاز سایر صنایع را تولید نمائیم.دکتر معروفخانی آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با صنایع دفاعی اعلام و اظهار دشت: مشتاقیم تا نیاز های  صنایع دفاعی کشور مخصوصا صنایع نیروی دریایی  را با بررسی های کارشناسی و استفاده از دانش داخلی ، بومی سازی کرده و این نیازها را رفع نمائیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها