۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۴ بهمن چاپ

برگزاری کوهگشت خانوادگی به مناسبت دهه فجر در شرکت ذوب آهن

برگزاری کوهگشت خانوادگی به مناسبت دهه فجر در شرکت ذوب آهن

اقتصاد میهن: مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن در کوهگشت خانوادگی شرکت که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در کوه صفه برگزار شد، حضور یافت.

کوهگشت خانوادگی شرکت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، مدیریت روابط عمومی و مدیریت خدمات و رفاه اجتماعی شرکت در محل کوی صفه اصفهان با حضور پرشور خانواده بزرگ ذوب آهن برگزار شد.مدیرعامل شرکت ، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، گفت : امروز همراه با تعدادی از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در این کوهگشت در مزار شهدای گرانقدر حاضر شدیم و با این اسوه های ایثار تجدید میثاق نمودیم .وی افزود : آرامش امروز جامعه مرهون این شهداست که در سخت ترین شرایط ، برای میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند و باید یادی کنیم از شهدای انقلاب اسلامی که حماسه بزرگ انقلاب را رقم زدند.

 ایرج رخصتی اظهار داشت : به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان افتخار می کنم چرا که آنها فضای خانه را برای آرامش تلاشگران شرکت مهیا می کنند و همچنین استعدادهای درخشان این خانواده همواره افتخار آفرین است .سرپرست مدیریت عامل شرکت اظهار داشت : این خانواده بزرگ ۲۹۰ شهید به میهن اسلامی تقدیم کرده است و بیش از ۱۶ هزار ایثارگر داریم و حماسه آنها در عرصه های مختلف دفاع مقدس ، تا ابد در خاطره ها می ماند.وی توجه به معیشت خانواده بزرگ ذوب آهن را یکی از اولویت های اصلی شرکت دانست و افزود : به ذوب آهنی بودن خود افتخار می کنیم چرا که اراده پولادمردان ذوب آهنی بر هر مشکلی غلبه می کند و لذا می توان افق روشنی برای شرکت متصور شد.

  سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان  نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت:این همایش جزء برنامه های ستاد دهه فجر ذوب آهن است که با هدف ترویج ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط، انگیزه و همچنین سلامت جسم و روح پرسنل و خانواده آنها برگزار شد.  وی افزود: این برنامه ها مشارکت،همدلی و نشاط اجتماعی را در بین خانواده ذوب آهن و پرسنل تلاشگر آن رقم می زند. وی افزود: جوایز برنامه ۴۳ کوله ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دو دستگاه دوچرخه است که به قید قرعه به برندگان همایش اهدا شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها