۱۴۰۳ پنج شنبه ۵ مهر چاپ

با مدیریت هوشمند، چادرملو دوباره رکورد شکنی کرد

با مدیریت هوشمند، چادرملو دوباره رکورد شکنی کرد

اقتصاد میهن: در مهر ماه امسال، با اعمال مدیریت هوشمند و تلاش همکاران سخت کوش ارکان بهره برداری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تولید روزانه شمش فولاد با کیفیت صادراتی از مرز 5555 تن گذشت.

به گزارش اقتصاد میهن  ، بر اساس همین گزارش،  کارخانه فولاد چادرملو در پایان مهر ماه سال جاری با تولید۱۱۴۸۸۰تن انواع شمش با کیفیت صادراتی ،  بالاترین رکورد تولید ماهیانه از ابتدای بهره برداری  این کارخانه را ثبت نمود. آخرین رکورد ماهیانه تولید شمش ، در فروردین ماه سال جاری با تناژ ۱۱۲۴۷۵تن و  آخرین رکورد قبلی تولید روزانه فولاد چادرملو در اردیبهشت ماه سال جاری با تولید روزانه ۴۹۷۰تن شمش کسب شده بود.   گفتنی است چادرملو، در دوره ۶ ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت های ناشی از کمبود انرژی، توانسته است بیش از ۸ میلیون و ۶۷۹ هزار تن انواع محصولات زنجیره فولاد تولید کند تا علاوه بر تضمین سود دهی سهامدران، نقش ارزنده خود را در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید .

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها