۱۴۰۱ دوشنبه ۶ تير چاپ

از رشد درآمد و افزایش بهره وری تا رسیدن به سود آوری پایدار؛ نقشه راه بیمه سرمد تشریح شد

از رشد درآمد و افزایش بهره وری تا رسیدن به سود آوری پایدار؛ نقشه راه بیمه سرمد تشریح شد

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه سرمد گفت: برای تحقق نقشه راه و چشم‌انداز سرمد، راهی جز سودآوری پایدار نداریم و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی ، از تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه این شرکت خبر داد و گفت: سرمد برای انجام ماموریت خود، راهی جز سودآوری پایدار ندارد و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.وی افزود: رشد درآمد از طریق گسترش دایره بیمه‌گذاران و خلق منابع جدید درآمدی و بهره‌وری از طریق افزایش بازده سرمایه‌گذاری و بهبود ساختار هزینه محقق می‌شود و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد. رشنوادی با بیان اینکه نظام پیشنهادات به‌زوی به شعب بیمه سرمد در سراسر کشور ابلاغ می‌شود، خاطر نشان کرد: با اجرای نقشه راهبردی سرمد و تقویت سه بخش سرمایه سازمانی، سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی، باید عقب افتادگی سال‌های گذشته را نیز جبران کنیم.مدیرعامل بیمه سرمد گفت: تقویت سرمایه انسانی شرکت در گرو ارتقای سه مولفه حرفه‌ای‌گری، برنامه‌محوری و نوآوری است.

وی افزود: سرمد در سال ۱۴۰۱ راهبردهای مشخصی دارد که یکی از آنها اصلاح ساختارهای مالی و ساماندهی اموال و دارایی‌ها است و در این راستا باید با تمام توان پرتفوی‌های موجود حفظ شده و افزایش یابند، شبکه فروش تقویت شود و خرده‌فروشی افزایش پیدا کند تا بنای این شرکت مستحکم شود.رشنوادی اصلاح ساختار سازمانی، تقویت بنیه کارشناسی و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و تقویت هویت شرکت را لازمه موفقیت سرمد دانست و افزود: یقین دارم که روزهای خوبی پیش روی سرمد است و حفظ سودآوری می‌تواند سرمد را به قله پیشرفت برساند.وی اظهار داشت: بیمه سرمد از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و با اتکا به همین ظرفیت‌ها از یک بحران با موفقیت عبور کرده تا آنجا که هفته گذشته بیشترین رشد در بازار سرمایه از آن سرمد بوده است.مدیرعامل بیمه سرمد گفت: با توجه به تحولات صنعت بیمه کشور، لازم است برای موفقیت در بیمه‌گری به سه عامل فناوری، حوزه مالی و رضایتمندی مشتری توجه ویژه‌ای شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها