۱۴۰۲ دوشنبه ۲۹ خرداد چاپ

عرضه «دیگنیتی پرستیژ» در بورس کالا لغو شد

عرضه «دیگنیتی پرستیژ» در بورس کالا لغو شد

اقتصاد میهن: نماد معاملاتی خودروی دیگنیتی پرستیژ برای عرضه در بورس کالای ایران طی امروز (دوشنبه) از تابلوی این بورس حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا، از صبح امروز (دوشنبه) خبر‌هایی مبنی بر احتمال تاخیر و لغو در این عرضه منتشر شد.هفته گذشته انتشار اطلاعیه عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی در بورس برای روز دوشنبه (۲۹ خرداد ماه) با حاشیه‌هایی همراه شد ونماد معاملاتی خودروی دیگنیتی پرستیژ برای عرضه در بورس کالای ایران طی امروز (دوشنبه) از تابلوی این بورس حذف شد.

هفته گذشته انتشار اطلاعیه عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی در بورس برای روز دوشنبه (۲۹ خرداد ماه) با حاشیه‌هایی همراه شد و با وجود حمایت‌های صورت گرفته از سوی مجلس و کارشناسان اقتصادی و سهامداران، اما معاون وزارت صمت و رییس شورای رقابت هر یک با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل گروه بهمن خواستار لغو این عرضه شدند.در این نامه‌ها عنوان شده است که خودرو‌های سواری طبق مصوبه شورای رقابت باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شود و بر این اساس عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ از سوی این خودروساز در بورس کالا باید لغو شود. در این نامه‌ها عنوان شده است که خودرو‌های سواری طبق مصوبه شورای رقابت باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شود و بر این اساس عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ از سوی این خودروساز در بورس کالا باید لغو شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها