۱۴۰۲ شنبه ۱۷ تير چاپ

اعتراض شورای آهن و فولاد به گرانی صد درصدی نرخ گاز صنعت فولاد

اعتراض شورای آهن و فولاد به گرانی صد درصدی نرخ گاز صنعت فولاد

اقتصاد میهن: شورای آهن و فولاد ایران طی مکاتبه ای با وزیر جدید صمت که رونوشت آن برای معاون اول رئیس جمهور هم ارسال شده است، ضمن اشاره به اینکه افزایش دوبرابری نرخ گاز فولادسازان آن هم در سال مهار تورم، پیامدهای جبران ناپذیری همچون از بین رفتن مزیت نسبی گاز برای تولید فولاد دارد، خواستار بازنگری در این تصمیم شده است.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در این مکاتبه که به امضای روسای تشکل های زنجیره فولاد از جمله انجمن سنگ آهن ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران رسیده است، از ۳۰ برابر شدن نرخ گاز صنعت فولاد طی ۴ سال گذشته انتقاد شده و از مسئولین سوال شده که بر چه مبنایی نرخ گاز واحدهای احیاء مستقیم، حدود ۶۰ درصد خوراک پتروشیمی تعیین شده است؟

شورای آهن و فولاد همچنین با بیان اینکه با اجرای این مصوبه بسیاری از شرکت های کوچک فولادسازی زیان ده و چه بسا در سال رشد تولید دچار بحران و تعطیلی خواهند شد، سوال کرده که چرا بر خلاف قانون بودجه، نرخ سوخت فلزات از سایر صنایع تفکیک شده است؟ تصویر نامه اعتراضی شورای آهن و فولاد نسبت به افزایش صد در صدی نرخ گاز صنعت فولاد را در زیر ببینید:

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها