۱۴۰۳ يکشنبه ۵ فروردين چاپ
عطاالله معروفخانی در بازدید از خطوط تولید؛

کارکنان خلاق، فولاد هرمزگان را به یک شرکت مرجع تبدیل کردند

کارکنان خلاق، فولاد هرمزگان را به یک شرکت مرجع تبدیل کردند

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر موفقیت‌های بی‌شماری را در عرصه‌های گوناگون به دست آورده و کارکنان و کارگران خلاق، این شرکت را به یک مرجع در صنعت فولاد کشور تبدیل کردند.

به گزارش اقتصاد میهن، عطاالله معروفخانی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان در ابتدای سال ۱۴۰۳ ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت، با تبریک فرا رسیدن سال جدید، از کارگران و کارکنان در حال فعالیت با اهدای گل تقدیر کرد. وی در این بازدیدها با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در رشد و اعتلای یک بنگاه اقتصادی و تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی فولاد هرمزگان، بیان کرد: وجود کارکنان و کارگران خلاق و جهادگر عامل رسیدن فولاد هرمزگان به موفقیت‌های گوناگون بوده و تلاش آن‌ها در سال‌های اخیر باعث شده است تا بتوانیم در بین شرکت‌های فولادی کشور به عنوان یک شرکت مرجع و سرآمد شناخته شویم.مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به شعار تعیین شده از سوی رهبری مبنی «جهش تولید با مشارکت مردم» خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جدید در حوزه منابع انسانی اقدامات بهتری انجام دهیم و همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی استفاده کنیم.در این بازدید جمعی از کارکنان و کارگران فولاد هرمزگان از مدیرعامل شرکت به دلیل اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی تقدیر و تشکر کردند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها