۱۴۰۲ جمعه ۳ آذر چاپ
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

۲.۵ برابر شدن اعتبار توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم

۲.۵ برابر شدن اعتبار توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ، با اعلام این‌که منابع اختصاص‌یافته برای توسعه زیرساخت‌های خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم، دو و نیم برابر شده است و با اشاره به برخی مشکلات تأمین‌ نیروی انسانی متخصص موردنیاز مراکز درمانی این سازمان در تعدادی از شهرها، خواستار همکاری جدی‌تر وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تأمین نیروی انسانی متخصص مراکز درمانی این سازمان شد.

به‌گزارش اقتصاد میهن  از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی گفت: در حال حاضر در مناطقی که تأمین‌اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد؛ فرانشیز خدمات بستری را برای بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی صفر کرده‌ایم تا بیمه‌شدگان ما در مراکز درمانی دولتی و‌ دانشگاهی‌ همانند بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی خدمات بستری رایگان دریافت کنند.موسوی افزود: برای تأمین پزشک متخصص، هر پزشکی که متمایل به انعقاد قرارداد با ما باشد، آماده‌ایم با او قرارداد ببندیم و برای ترغیب پزشکان به همکاری، نظام پرداخت را هم بازنگری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مردمی دولت سیزدهم که جز اولویت‌های کاری ما هم قرار گرفته، بررسی‌های میدانی خدمات است، تأکید کرد: رویکرد ما در سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه خدمت است و مناطق محروم جز اولویت‌های ماست. بالغ بر ۲۰ درمانگاه در دو سال گذشته در نقاط محروم در کشورمان به بهره‌برداری رسیده است. همچنین بالغ بر ۲۰۰ پروژه مختلف درمانی در مراحل مختلف از طراحی تا اجرا و بهره‌برداری داریم که با راه‌اندازی آنها ظرفیت‌های خدمت‌رسانی ما تقویت خواهد شد. همچنین امیدواریم تا پایان سال بیمارستان جدید ۵۵۰ تختخوابی فیاض‌بخش را که یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان‌ها در منطقه و از بیمارستان‌های برتر برای ارائه خدمت است، به بهره‌برداری برسانیم. امسال بودجه‌ای که برای توسعه درمان دیده شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که این عدد در ابتدای دولت ۴۵۰۰ میلیارد تومان بود. یعنی دو ونیم برابر افزایش در منابع اختصاص‌یافته برای توسعه زیرساخت خدمات درمانی در این دولت دیده شده است.

 

کلید واژه‌ها: #اقتصاد میهن
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها