۱۴۰۳ سه شنبه ۲۱ فروردين چاپ

جشنواره فروش بیمه‌‌های زندگی تعاون تمدید شد

جشنواره فروش بیمه‌‌های زندگی تعاون  تمدید شد

اقتصاد میهن: جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا آخر خرداد ماه 1403 تمدید گردید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه تعاون؛ با توجه به درخواست‌های مکرر شبکه محترم فروش و پیشنهاد مدیریت، و با موافقت مدیر عامل محترم بیمه تعاون، دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا تاریخ ١۴٠٣/٠٣/٣١ تمدید گردید.این جشنواره از تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ تا ۳۱ آغاز شده و خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. همایش در فصل تابستان و در شهر تهران برگزار خواهد شد. این همایش فرصتی مناسب برای تبادل نظر، آموزش‌های تخصصی و افزایش کیفیت کارکنان سازمان فروش بیمه تعاون خواهد بود.

بر این اساس، نمایندگان، کارگزاران و ارکان سازمان محترم فروش می توانند جهت شرکت در این جشنواره، مطابق با دستورالعمل ابلاغی، طیف گسترده ای از بیمه نامه های زندگی را به فروش رسانده و از جوایز آن بهره مند شوند.ایجاد انگیزه در شبکه فروش، افزایش سطح مشارکت در تحقق اهداف شرکت، جذب پرتفوی مناسب و همچنین افزایش سهم بازار و سودآوری از طریق جذب پرتفوی مطلوب و ماندگار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل از جزییات جشنواره وجوایز آن به شعب و نمایندگان بیمه تعاون در سراسر کشور مراجعه نمایند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها